Lees hoe wij de effectiviteit van onze campagnes in winkelcentra meten
Wat een bijzondere tijd hebben we achter de rug en wat zijn wij blij dat we weer kunnen kijken naar een nieuw jaar, waarin we samen nog meer kunnen en mogen. Wij ervaren in ieder geval weer volop beweging in de ‘markt’ en iedereen wil weer vooruit. En daar dragen wij heel graag ons steentje aan bij.
Winkelcentrum marketing bestaat uit veel verschillende onderdelen en wij zijn blij met de tendens om meer data gedreven te gaan werken. Op deze manier krijgen wij samen met onze opdrachtgevers een helder beeld en kunnen we effectief werken. De bezoekersmonitor van Locatus is hiervoor een heel gemakkelijk en klantvriendelijk instrument. In deze nieuwsbrief lees je wat de bezoekersmonitor voor jou kan betekenen.
Met vriendelijke groeten, Team WF
|
|
Wat is een bezoekersmonitor? |
Dit is een hoogwaardige enquêtezuil op locatie, voorzien van een tablet met een uitnodigende uitstraling richting de klant. Hiermee is onderzoek niet meer gebaseerd op slechts een enkel moment, maar monitoren we continue.
De vragen worden gesteld op het moment van beleving zelf en de klant kiest er zelf voor om deel te nemen en de vragensets worden altijd op maat, samen met de opdrachtgever, opgesteld. |
|
|
|
En omdat wij er zo blij mee zijn…speciaal voor winkelcentra en winkelgebieden…hebben wij deze winactie opgezet in samenwerking met Locatus, de leverancier van de bezoekersmonitor en marktleider op het gebied van retailinformatie in de Benelux.
Vul hier het formulier in en geef aan waarom u de winnaar moet worden. De meest overtuigende motivatie wint en kan één maand gratis gebruik maken van de Locatus bezoekersmonitor. |
|
Hoe meten wij de effectiviteit van onze campagnes in winkelcentra? |
Naast het continue verzamelen van data van allerlei commerciële on- en offline acties, events en communicatie, hebben we dus onlangs in winkelcentrum Crimpenhof ook de bezoekersmonitor van Locatus hiervoor ingezet.
Lees hier de blog van Locatus, waarin ik de case Crimpenhof in Krimpen aan den IJssel toelicht. |
|
©2022 - WF communicatie | Je bent ingeschreven voor onze nieuwsbrief op email@m.wfcommunicatie.nl
|
|
|
|